Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΚΕΡΑΜΙΔΙ

Αυτή η χαρτοπετσέτα είναι από τις αγαπημένες μου... α, διαθέτω μια αρκετά μεγάλη γκάμα που φτάνει για δυο ζωές όπως συνηθίζω να λέω... χαχαχα...
Ήρθε λοιπόν η ώρα της... γιατί πηγαίνοντας στην μάντρα οικοδομικών υλικών, όλο και κάτι μαστορέματα γίνονται στο σπίτι, έφυγα με ένα κεραμίδι παραμάσχαλα δωράκι του ιδιοκτήτη της μάντρας... Η αλήθεια είναι ότι  όλο με κάτι φεύγω από εκεί... να τις άλλες είχα πάρει μαζί μου την κούπα με τον καφέ μου, ε... επέστρεψε η καλή σου πίσω με την κούπα γεμάτη μαρμαράκι... ιδανικό για κατασκευή ανάγλυφης πάστας...
 Και τώρα στην κατασκευή... αφού κόλλησα την χαρτοπετσετούλα ταμπονάρισα το υπόλοιπο, έβαλα ανάγλυφη πάστα... που άπλωσε, πάνω σε ένα αποτυχημένο χρύσωμα με στένσιλ... δυο ατυχίες... αλλά είπα να το μπαλώσω με κάσια... λίγο ανάγλυφο χρυσούλι στο μοτίβο, βερνικάκι... μου άρεσε το γυαλιστερό και το άφησα... και σας το παρουσιάζω...

3 σχόλια:

  1. Ωραίο έγινε το κεραμιδάκι. Δε μου λες.....η πάστα μπήκε στο στένσιλ για να φαίνεται ανάγλυφο ????....και μετά το έβαψες χρυσό ?????...και την έφτιαξες με το μαρμαράκι του χριστιανού του μαντράρη ???? Μωρέ μια χαρά σε βρίσκω....Δώσε κι άλλες οικονομικές συνταγές για να καλλιτεχνιστούμε χωρίς να ξοδευτούμε....Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα με το στένσιλ πέρασα χρυσό ακρυλικό αλλά δεν έδειχνε καλά, πέρασα από πάνω χρυσό ανάγλυφο, αυτό το πέριγραμμα, αλλά κάθησε/άπλωσε δεν έμεινε ντούρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή