Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Μπουκάλι 
Η πολύ καλή μου φίλη Ειρήνη μου έδωσε μια ιδέα... έτυχε να έχω έτοιμα κομμένα μοτίβα και ιδού:
  
είχα κόψει κουτάκια από φάρμακα και μολονότι τα βούτηξα σε νερό για να μαλακώσουν και να πάρουν το καμπύλο σχήμα με δυσκόλεψαν αρκετά. Τα κόλλησα με κόλλα πλακιδίων Νο 37 και μετά για να τα σταθεροποιήσω κόλλησα χαρ/τα... ναι καλά καταλάβατε τα άσπρα φύλλα που περισσεύουν από το decoupage. Μετά τα έβαψα με δυο διαφορετικά μεταλλικά χρώματα, τα Prisma color της Pelikan από το στοκ μου και αφού στέγνωσε πέρασα ένα ακρυλικό μεταλλικό στο χρώμα του χαλκού.
Συμβουλές: Για να δείξει το σχέδιο είναι καλό να υπάρχει αρκετό κενό ανάμεσα στα μοτίβα, φαίνεται κι εδώ, στο κέντρο το αποτέλεσμα είναι καλύτερο. Το χαρτονάκι να είναι μαλακό, θέλουμε χαρτόνι για να διαγράφεται το ανάγλυφο και ένα νωπό βιτέξ μας βοηθάει να πιέζουμε τα μοτίβα, αν έχουμε ίσια επιφάνεια τα πράγματα γίνονται ευκολότερα...

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο έγινε το μπουκάλι σου, Φώφη!!!!!!!!!!!!
    Και οι οδηγίες σου πολύ κατατοπιστικές!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ κορίτσια, νομίζω ότι οι οδηγίες μας προστατεύουν από τις "κακοτοπιές"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Φώφη!!!! Εγιναν πολύ όμορφα!!!! Τα prisma color υπάρχουν ακόμα???? Εχω κι εγώ στο στοκ μου αλλά όπου να 'ναι τελειώνουν και θα στενοχωρηθώ πολύ αν δεν τα ξαναβρώ....κάνουν πολύ όμορφα εφε!!!! καλή σου νύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοπέλα πολύ σικάτο το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Φωφη !!!
    Τι ομορφα που ειναι !!!χαιρομαι που σε βρήκα !!κανεις πολύ ωραια πραγματα!!!!!με πολυ μεράκι .....καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΣΟΥ !!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ, καλή εβδομάδα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή